d r e a m -

I II III IV FOLLOW DBOARD





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
SYAWAL + Random









Assalamualaikum and 인녕하세요~

Hye you guys ! How are youuuuuuu~? Amacam dengan puase korang? Cukup tak ibadat sepanjang bulan Ramadhan yang tersangat mulia ini? Bagi akulah kan,puase nie mcm kejap jee~..Pejam celik pejam celik dah dekat sebulan dah umat islam sedunia berpuasa..Tidak ku sedar bahawa masa begitu cepat berlalu bagaikan ombak yang membelah badai..-apa yang aku merepek nie-

Anyway,aku baru sempat nak update blog aku yang belum berhabuk lagi nie..Tak sempat nak update sebab busy dengan sekolah yang membosankan~ =,=

Ha ! Ckap psal sekolah ! Cuti Sekolah for Raya is here bebeh ! Tapi adakah para-para guru akan bagi para pelajar dia raya dengan gembira ? Of courselah tak ! Satu lori cikgu aku bg kerja rumah...Haduih~ Cikgu tidak bolehkah cikgu bagi otak saya berehat untok 2 minggu ini shj? Tak boleh? Ok fine! Tak nak kawan dengan cikgu. Spanjang cuti nie aku jd panda yang malas comel lg cute miut ~ poyo yang teramat !
Memang awesomelah ! Kerja aku sepanjang cuti 3 hari yg lpas ialah jd penjaga smpai sahur.Lpas sahur aku jd penjaga bantal iaitu encik tidur kroh kroh !

Tapi semenjak aku cuba guna Cathy Dolls punye brand for muka lahh...aku kena tidur awal sebab boya mask dia kena pkai mase nak tidur so aku dengan malas nye naik atas katil yg empuk.Tapi mata duk kelip2 mcm alien lg...Tapi puas hati ah gune produk die..kulit aku dh jd lembut ! Yeay !! That's why aku suka terjah onlineshop akak Fadz ! Tapi akak Fadz tak tau pun aku suke terjah dia punye ig dengan page fb dia..huahaha!

Lagi satu barang aku dah nak sampai ! Yeay ! Album Destiny - Infinite  dengan signature tu ! hakhak aku bngga ! tapi harga dia tak yah cakap lah nnt xde pasal aku kena semelih dekat someone tu kang ! Mati aku tak sempat nak peluk album diaorg dengan signature tuhhh ~ hehehe !

Panjang pulak aku membebel ~ Maafkan saya ! Kbye !

©